Garantia dels portàtils Acer

Procediment a seguir durant els 2 anys de la durada de la garantia

 

Informació de contacte

Acer Iberica
C/ Disseny, 3-5 (Entrada per C/ Tecnologia)
08850 Gavà Park (Barcelona)

Horari: Dl a Dj 9:00-17:00 i Dv 09:00-15:00

Web de suport: www.acer.es/ac/es/ES/content/service

Telèfon de suport EduCAT: +34 93 800 36 65

 

Procediment
  • Us demanaran el número de sèrie (el podreu trobar a la caixa).
  • Us obriràn una incidència o cas. Cal apuntar-se el número de cas o RMA. En cas necessari, amb aquest número de cas podreu fer un seguiment de l’estat de la reparació.
  • Us enviaran un missatger que recollirà el portàtil. Prepareu el portàtil per al transport (en una caixa, ben embolicat…). Escriviu a l’exterior del paquet les vostres dades i el número d’incidència ben gran. (És possible que el missatge us truqui primer).
  • Quan estigui arreglat, un altre missatge us portarà el portàtil a casa.