Curs 2018-2019

El passat dimecres 5 de juny a la sala d’actes de l’edifici Universitat, l’alumnat d’economia de 4t ESO i el batxillerat de la modalitat de ciències socials van assistir a la conferència: “les xarxes socials com a eina promocional, un passeig pel món del màrqueting” impartida a càrrec de l’Àlex Moreno Lara, dissenyador gràfic, marquetinià i expert en xarxes socials.

La conferència va ser un passeig pel món del màrqueting més creatiu, però més concretament en els elements que formen el màrqueting mix (el producte, el preu, la promoció i la distribució) posant especial èmfasi en la promoció, i més concretament en la promoció que es realitza a través de les xarxes socials. El fet que s’exposessin força casos propers i de l’experiència de l’Àlex va fer que la xerrada fos molt amena i despertés la curiositat de l’alumnat. Es van tractar conceptes com target, segmentació, posicionament, DAFO, estudi de mercat, publicitat online…tot un repàs de l’àmbit més comercial de les empreses.

Per últim, agrair a l’Àlex Moreno la seva presència per tal de plasmar la teoria estudiada a classe en casos reals i propers a l’alumnat. Un plaer!