Viatge final d’etapa de 4t d’ESO a Itàlia

El passat 30 d’abril, 36 alumnes de 4t d’ESO acompanyats pel Mateu Figuerola, la Mariona Rodríguez i la Lolita Fenés vam agafar un autocar a les 5 del matí per realitzar un viatge inoblidable cap a Itàlia!

Després d’un primer dia llarguíssim en autocar, durant el qual vam jugar a cartes, dormir i mirar pel•lícules, vam arribar a Niça on vam poder passar la nostra primera nit. Va ser el primer hotel (i el millor, ja que després anaven empitjorant).

Els viatgers davant del Duomo de Milà

El segon dia ens vam aixecar i vam passar per Milà. Diem passar ja que no ens hi vam poder quedar més d’hora i mitja. Vam haver de tornar agafar el bus, i cap a Verona. Aquesta molt bònica, però altre cop sense massa temps per visitar-la.
Aquella nit ja començava la festa, i va comença “a lo grande”, ja que teníem l’hotel al costat de la platja i vam poder gaudir d’una nit esplèndida.

L’endemà tots cansats ens dirigíem cap a Burano, Murano i Venècia. Per fi vam poder gaudir d’un dia sense presses, assolellat, amb molt temps lliure per pujar a les famoses gòndoles i comprar. Però el dia no es va acabar tan aviat, sinó que ens esperava la nit, i amb aquesta celebrar l’aniversari d’una de les viatgeres.

El quart dia ja estavem tots demacrats dirigint-nos cap a Pisa i Lucca, on vam poder disfrutar d’un gran dia fent fotos i realitzant orientació. No vam poder pujar a la Torre de Pisa ja que preferíem veure el Barça-Madrid que ens esperava a la nit. I un altre cop de festa i a veure el partit.

L’ultim dia a Itàlia ja tots cansats ens vam dirigir a Florència, on ens va ploure. A la tarda, vam visitar el David de Miquel Àngel i ens vam ofegar pujant el Duomo, on vam poder gaudir d’unes precioses vistes però a la vegada d’una gran destrossada de peus. Vam tornar a l’autocar i vam dir “Ciao Bella” i cap al vaixell que ens esperava al port.

La última nit i dia van ser genials. Durant la nit no va faltar la gran protagonista: la pasta de dents. Després vam poder gaudir d’una grandíssima sortida del sol. Al matí, com no, tots estàvem ben adormits. Vam fer les maletes per darrer cop, vam desembarcar i cap a Cervera, on vam arribar sobre les 9 del vespre.

En el vaixell durant el viatge de tornada

Ara ja només podem dir que entre tots hem gaudit d’un gran viatge, que ha estat magnífic, i esperem no oblidar-lo mai ja que ha estat el nostre últim viatge junts. També desitgem al futur 4t que el curs vinent s’ho puguin passar almenys igual de bé o encara millor.

Els alumnes de 4t d’ESO

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>